fredag 3 februari 2012

Utmaning :)

Fick en liten komentar här på bloggen för några dagar sen om en liten utmaning av Yvonne (http://www.finest.se/knutssonyvonne)
Så får ta tag i detta nu, när jag för första gången sitter framför datorn sen Viggo-liten kom :)

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
- För tio år sen va jag knappt 12 år, så jag gjorde nog som alla andra tonnåringar. Gick i skolan, umgicks med kompisar osv. Livet lekte helt enkelt :) haha

2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?
- För ett år sen va jag mitt uppe i att "byta salong". Höll på att avvekla min egna salong och flytta hela företaget in till en salong i stan, i tron om att allt skulle bli lite lättare och bättre (tänk så fel man kan ha)... Så denna tiden va väldigt stressig för mej, hade 1000 järn i elden samtidigt och allt hände verkligen på en och samma gång. Men just då var det väldigt roligt!

3. Fem snacks du gillar?
är inte så jätte mycket för snacks, men...så på första plats (som jag bara inte kan leva utan) CHOKLAD! Sen poppkorn, choklad, choklad & choklad. Haha

4. Fem sånger du kan hela texten till?
Haha inte en enda, är helt värdelös på att komma ihåg sådanna saker (likadant med numer).

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Batala av mitt & hjärtats lån. Shoppa (ny bil, båt, kläder ja allt som lockade)! Resa! Investera och köpa aktier och sånt...mindre roligt men måste juh tänka på framtiden men självklart skulle jag anlita något till att göra detta åt mej! haha
Sen skulle jag, Mr H och Viggo leva som kungar resten av våra liv! :) haha

6. Fem dåliga vanor?
Tycker för mycket om kaffe så det kan bli alldeles för många koppar på en dag (dock inte när jag va gravid eller nu när jag ammar). Morgon-trött! Långsint när det gäller vissa saker. Äter inte frukost, bara när jag var gravid. Väntar med att tvätta tills man nästan får gå naken ner till tvättstugan för att det är så j*vla tråkigt! haha

7. Fem saker jag gillar att göra?
Titta på en bra film, gärna skräck eller en komedi, fika, skvallra, gosa med min fina lilla familj och shoppa kläder :)

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Pälsakappa (kan tycka att en pälskrage kan vara ganska fint till rätt kläder men inget annat med hår), Tantkläder, långkjol, hudfärgade nylån-stödstrumpor, kläder som är för små...

9. Fem favoritleksaker?
iPhonen, datorn, PS3...kom inte på fler :)

10. Fem personer jag vill se göra denna utmaningen
Kaisa Karlsson
Fanny Sjögestam
Nathalie Gustavsson
...Kom inte på flerjust nu men fyller på listan senare.

1 kommentar: