onsdag 29 februari 2012

Långpromenad!

Igår tog jag och Viggo en riktig långpromenad :) så gott i det fina vädret! Vi gick hem till min mamma, käkade lunch, drack kaffe och umgicks lite innan hon skulle till jobbet, sen gick vi hem :)
Idag blev det en mycket kortare promenad till affären. Stötte på Risa här nedanför så vi gick upp till oss och drack lite kaffe :) super trevligt!
Efter de fick jag städat lite, första gången själv på typ sex veckor. Tur att Henke har skött de så bra annars hade lägenheten grott igen och jag hade gått under :) haha
Kvällen hittills har inte varit den bästa, Viggo har nog ont i magen tror jag för han har inte alls varit nöjd, magknip ihop med trötthet är inte den bästa kombinationen. Stakars min lilla prins!

Kortet är taget igår, fick värden smile när jag försökte visa Viggo hur man snyter sej, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar