måndag 27 februari 2012

Lite rörig helg!

Nu i helgen har det varit mycket! I fredags va mamma & dom här, klippte mamma och vi fikade (självklart) haha i lördags va vi först nere på stan en sväng, sen iväg på "hatt-fest". Lotten har fyllt 25 så hon ställde till med lite fest, kul ide med hatt-tema, även om jag inte hade på mej min så länge, de va så varm :) Det va dessutom Viggos första kalas, hehe han trivdes som fisken i vattnet och sov större delen av kvällen :) Det bjöds på mat och vi lekte lekar, mycket trevligt!
I söndags va det först lite kalas-fika hos Mr Hs syster som fyllde år sen snabbt vidare till kalas nr två. Två av mina kusiner firade sin födelsedagar :) så kul att träffa alla!
Lite bilder ifrån helgen :) dels på min nya tunika, på hatten som jag hade i lördags, och på Viggo som va jätte trött efter allt party :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar