tisdag 21 februari 2012

Myskväll hos "mormor"

Efter mitt senaste inlägg vaknade Mr H och vi drog ner till stan, åt brunch med mamma & min lille bror Hugo. Henke köpte lite kläder, han fick presentkort på "Dressman" när han fyllde så han hittade en superfin shorta och en tröja. Sen åkte vi hem till Viggos mormor och åt semla. Ett måste idag juh :)
Sen åkte vi hem så kom en kompis förbi så jag klippte honom :)
När Henke sen skulle till jobbet Blev jag & Viggo lite rastlösa så vi åkte hem till "mormor" igen :) haha så har spenderat en riktigt mysig kväll där :) med mat, kaffe, mörk choklad och massa prat :) Nu har vi precis kommit hem, Viggo sover så jag passar på att testa min nya "inpackning" som Emelie tipsade mej om. Hoppas verkligen att denna hjälper för nu vill jag ha långt hår! Har till och med börjat fundera på om jag ska sluta bleka de, så att det får en större chans att växa för så som det är nu känns det som om det inte händer nått...vi får se :)
Så nu ska jag och Viggo fortsätta våran myskväll i soffan och sen blir det ett bad för Viggo innan det är läggdags :) sist tyckte han att det va riktigt roligt, och man såg att han njöt av det varma vattnet. Han har också kommit på att han flyter och att man kan sparka helt fritt :) kul å se att han njuter, hade varit så tråkigt om han bara skrek och inte alls hade gillat det.
Snart börjar "Big Brother" :)

1 kommentar:

  1. naaw så söt :) han ser ut att ha blivit större bara på en vecka.. :)

    SvaraRadera